Çarşamba, Şubat 5

Amazon'un 2025 yılı planları; yapay zeka günün gündemi olmaya devam edecek – Son Dakika Bilim Teknoloji Haberleri

Amazon Türkiye Perakende Genel Müdürü Burak Erdem, “İş Dünyası Röportajları” kapsamında yaptığı açıklamada, 2024 yılı değerlendirmelerinin ülkenin online alışveriş alışkanlıkları, indirim kampanyaları, hızlı teslimat ve yapay zeka ile desteklenen yenilikleri temel aldığını söyledi. .

Erdem, 2024 yılının Türk kullanıcıların indirimlere ilgisinin daha da artacağı bir yıl olacağını söyledi.

“Amazon Prime Day” etkinliği kapsamında tüketicilerin indirim algısını ölçmek amacıyla yapılan araştırmalara değinen Erdem, şöyle devam etti:

“Sonuçlara göre internetten alışveriş yapanların yüzde 90'ı geçtiğimiz ay indirim kampanyalarından ürün satın aldığını söyledi. Katılımcılara 'Alışveriş yaparken hangisini tercih edersiniz?' sorusu soruldu. Sorulduğunda %84'ü “Almak istediğim üründe makul bir indirim olursa hemen alırım” yanıtını verdi. “Yıl boyunca düzenlediğimiz kampanya dönemlerinde müşterilerimizden yoğun ilgi gördük. Bu da doğru fırsatları doğru zamanda sunmanın ne kadar önemli olduğunu gösteriyor.”

Hızlı ve sorunsuz teslimatın giderek önem kazandığını vurgulayan Erdem, önümüzdeki yıllarda hızlı teslimatın kullanıcı tercihleri ​​açısından daha da önem kazanacağını söyledi.

“Prime üyelik” programıyla hızlı teslimat konusunda iddialı olduklarını belirten Erdem, şunları söyledi: “Çünkü 'Prime' hız demek. Türkiye'de yüzbinlerce ürünü yüzde 30 oranında teslim ediyoruz. Aynı gün nüfusun yüzde 80'i ertesi gün.” “Türkiye’de bizim ölçeğimizde bunu yapabilecek başka kimse yok.” dedi.

2024 yılında en çok konuşulan konulardan birinin yapay zeka olduğunu belirten Erdem, şunları söyledi: “Amazon gibi biz de makine öğrenimi ve yapay zekayı 25 yılı aşkın süredir kullanıyoruz ve bu alanda sektör lideriyiz. 'Yapay zeka çok önemli bir rol oynuyor. e-ticaret deneyimini geliştirmedeki rolü.' Çünkü robot teknolojisi ve yapay zeka tabanlı inovasyon, müşterilerimiz için fiyatlandırmayı, çeşitliliği ve alışveriş kolaylığını daha da artırıyor.” dedi.

Yapay zekaya yaklaşımlarının 3 temel alana ayrıldığını belirten Erdem, şöyle konuştu:

“İlk olarak, yapay zekanın pratik, gerçek dünya uygulamaları aracılığıyla müşteri/çalışan/satış ortağı deneyimini iyileştirmeye yönelik stratejilere odaklanın. İkincisi, yapay zeka inovasyonunu desteklemek için verilerimizi, BT ve iş gücü kaynaklarımızı bir araya getirin. Üçüncüsü, yapay zekanın geliştirilmesine odaklanın. Sorumlu kaynaklar, Güvenli ve güvenilir yapay zeka 2025 yılında da bu konulara odaklanmaya devam edeceğiz, çünkü tüm bu müşteri ve çalışanlara odaklanma, kaynaklar ve sorumluluk duygusunun birleşimi, güçlü bir ortam yaratıyor. Yapay zeka şirket bünyesinde inovasyon ve birçok alanda teknolojik atılımlara olanak sağladığını biliyor.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sponspor Bağlantılar: